פתיחת תיקים ברשויות

אנו מכירים את ההתלבטות של כל אדם בעת הקמת עסק חדש.

המתכנן לפתוח עסק חדש או בעל עסק חדש מתמודד עם דבר לא מוכר לו – רשויות המס.

על מנת להקל את ההתמודדות עם רשויות המס אתם זקוקים לרואה חשבון שילווה אתכם,

ינחה אתכם ויענה על שאלותיכם ויבצע עבורכם את כל הצעדים על מנת להקים את העסק.

פתיחת תיקים לעוסקים במשרדי מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

לצורך פתיחת תיק במס הכנסה ובמע"מ צריך להצטייד במסמכים הבאים:

  1. צילום תעודת זהות.
  2. אישור בעלות על חשבון בנק.
  3. במידה וחשבון הבנק משותף יש להביא אישור על חשבון בנק משותף.
  4. מחזור שנתי משוער של העסק.
  5. חוזה שכירות או חוזה בעלות דירה – המקום ממנו פועל העסק.
  6. תעודת מקצוע (רלוונטי לעוסקים מסויימים בלבד).

לגבי פתיחת תיקים לחברות נדרש להציג בנוסף גם את המסמכים הבאים:

  1. תעודת התאגדות של החברה.
  2. תקנון החברה.
  3. פרוטוקול מורשי חתימה בחברה.
סגירת תפריט
התקשרו אליי :-)